הגישות המתקדמות ביותר להערכת עובדים עוסקות, בין היתר, בהערכת המהימנות שלהם, הנטייה שלהם לעזוב או להשאר במקום עבודה, בבחינת הכישורים החברתיים שלהם ועוד. שונרא מעניק לארגונים את השירות החשוב ביותר בתהליך קליטת העובדים: הערכת היכולות שלהם. את התהליך הזה מבצעים בשונרא בפגישות אישיות עם המועמד או בבדיקת נתונים ומבחנים שהוא עובר.
בנוסף, שונרא מציע גם מרכז הערכה מתקדם וחדשני, פנים ארגוני. מרכז ההערכה הפנים ארגוני של שונרא מאפשר לנבחנים להתבטא באופן חופשי, משום שהוא מבוסס על משחקים. כאשר אנשים משחקים, הם מרשים לעצמם להתנהג באופן חופשי ופתוח, ובשל כך, רמת הדיוק של מרכזי ההערכה של שונרא היא הגבוהה ביותר האפשרית. ארגונים רבים משתמשים במרכז ההערכה הפנים ארגוני של שונרא, וביניהם בתי חולים, משרדי ממשלה ועוד.
מרכז הערכה פנים ארגוני
הייחודיות של מרכז ההערכה של שונרא באה לידי ביטוי בשני מישורים: האחד, הוא פנים ארגוני בלבד, והוא מיועד לאבחון, לאפיון ולזיהוי דפוסי התנהגות של עובדים בשלבי גיוס, קידום וניוד רוחבי. מרכז ההערכה מתקיים בתוך הארגון עצמו, ובשל כך, הוא תורם לייצור סביבת אבחון מדוייקות. השני, הוא מתבסס על שיטות עבודה חדשניות, אשר אינן מוכרות בכלל בשוק. יום ההערכה הוא כל כולו - משחקים.
האמינות והדיוק של תוצאות מרכז ההערכה של שונרא מבוססים על שלושה אלמנטים:
מרכז ההערכה מהווה כלי ניהולי אפקטיבי ביותר, המשרת מנהלים בארגון, ובכלל זה מנהלי משאבי אנוש, בארבעה תהליכי אבחון מרכזיים: בתהליכי קליטת ומיון עובדים; בתהליכי ניוד רוחביים; בתהליכי קידום ופיתוח של עובדים ושל צוותים; כתהליך אבחון כישורי צוות, לשם הקצאת משימות באופן האופטימלי.
היתרונות עבור הארגון:
איך זה עובד?
פשוט. במהלך כל יום הפעילות המועמדים משחקים משחקים, ברמות מורכבות משתנות, ומתוך כך מתבצע האבחון. צוות המאבחנים של שונרא נמצא במרכז ההערכה, מנתח את הנתונים תוך כדי ולאחר הפעילות. בסוף הפעילות מוגש דו"ח אבחון מפורט ללקוח, הכולל את נקודות החוזק של המועמד, הנקודות לשיפור ופירוט מילולי. רמת הפירוט נבנית בהתאם לצרכים של הלקוח המזמין.