פיתוח ארגוני

פיתוח ארגוני

ארגון יעיל הוא כזה שהתהליכים בו הם קצרים, ממוקדים, ומייצרים תוצאות ברורות. שונרא הוא מומחה לטיוב תהליכים ארגונים. שונרא הוא יועץ ארגוני. היתרון המשמעותי ביותר שלו הוא בניתוח תהליכים ארגוניים ובניתוח התנהגויות אנושיות בארגון. אלה הופכים את שונרא ליועץ הטוב ביותר לארגונים.

קרא עוד
ליווי מנהלים

ליווי מנהלים

המנהלים המודרניים נדרשים נדרשים להפגין כישורים ומיומנויות במגוון תחומים, תוך שילוב בין המקצועיות והמומחיות שלהם בתוכן, הנרכשת לאורך שנים, ובין המקצועיות הניהולית שלהם. תפיסה זו עומדת בקנה אחד עם תפיסת הניהול המודרנית, לפיה ניהול הוא מומחיות בפני עצמה.

קרא עוד
מסלול הניהול

מסלול הניהול

מסלול הכשרת המנהלים של שונרא הוא המקיף והמקצועי ביותר להקניית כישורי ניהול ופיתוח מדיניות ניהולית, בצירוף כלים משמעותיים ומקדמים למנהלים בכל הדרגים. המסלול ישדרג כל מנהל לשיפור הניהול ולקידום הארגון, תוך עיצוב תבניות חשיבה ניהוליות אפקטיביות.

קרא עוד
בניית מערך הדרכה

בניית מערך הדרכה

ארגונים רבים נזקקים למערך הדרכה מפותח. שונרא מפתח קורסים עבור ארגונים, ומלמד את בעלי התפקיד המתאימים איך לפתח קורסים ותוכניות הדרכה בעצמם. תוצאה הישירה - הדרכה אפקטיבית, מדוייקת וממוקדת. והכי חשוב - כל תכני ההדרכה שייכים לארגון והוא יכול להשתמש בהם שוב בעתיד.

קרא עוד